maandag 24 januari 2011

En de winnaar is ...

Dit is de eerste keer dat ik meedoe aan de journalistenwedstrijd.
Zondagmorgen om tien uur kwamen mijn mama en ik aan.
De voorzitster van het Davidsfonds deed eerst een toespraak.
Daarna werden er twee gedichten voorgelezen.
Iedereen was op van de zenuwen.
Uiteindelijk werden de tien winnaars bekend gemaakt.
Ik was blij met mijn zesde plaats.

Geschreven door onze verslaggeven ter plaatste, Stef Lemmens.

Proficiat aan de winnaars!
1. Gilles Gevaert 6B
3. Elise Van de Walle 6C
5. Sietske Verschelden 6A
6. Stef Lemmens 5B
8. Michiel Dhondt 6C
9. Präben Bryse

De boekenpakketten lagen reeds netjes ingepakt op de winnaars te wachten.
Vijf boeken waren bestemd voor de winnaar, de tweede in de rij kreeg 4 boeken, de derde ontving 3 boeken. De overige winnaars kregen elk 2 boeken.

Toespraak en welkomstwoordje door de voorzitster van het Davidsfonds, mevrouw Lenssens Nadine.

De zenuwen gieren door hun lijf. Wanneer zullen we het weten?

Een negende prijs voor Präben.

Stef behaalde een zesde prijs.



Derde, tweede en eerste prijs voor Sietske, Elise en Gilles.

Ook Bernd en Tibo kregen een eervolle vermelding en ontvingen dan ook een boek.
Tijd om te luisteren naar het verhaal van Gilles.

En nu allemaal samen op de foto voor de krant.

Alle deelnemers ondertekenen het logboek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten